משרה מספר 24859

לחברת ביטוח מובילה דרוש/ה מנהל/ת צוות לאגף השירות-

עודכן בתאריך: 13/01/2019
איזור העבודה: גוש דן
תיאור התפקיד: לחברת ביטוח מובילה דרוש/ה מנהל/ת צוות לאגף השירות-


ניהול צוות של כ-15-18 נציגים במוקד הבריאות, הובלת צוות לעמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים,
מתן שירות ואחריות על שביעות רצון לקוחות פנימיים וחיצוניים, חניכת הנציגים ומתן כלים להטמעת מיומנויות השירות,
מדידה ותגמול לנציגים בתחומי השירות והמכירה, ביצוע הקשבות, משובים ומתן ביקורת על איכות העבודה של הנציגים.
העברת הדרכות מקצועיות באופן שוטף, ביצוע שיחות מנהל, ניתוח נתונים, תחקור והסקת מסקנות בהתאם.


היקף משרה:
העבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' 8.5 שעות + נדרשות שעות נוספות.
שכר 8,500 ש''ח לאחר שנה השכר עולה ל9000 ש''ח.
תן ביס 42 ש''ח ליום+נייד
קרן השתלמות מהיום הראשון.


דרישות התפקיד:
ניסיון ניהולי במוקד שירות טלפוני בארגון - חובה.
ניסיון ניהולי במוקד שירות טלפוני בארגון גדול - יתרון משמעותי.
היכרות עם עולם הביטוח - יתרון
היכרות עם תחום הבריאות - יתרון
תואר ראשון - יתרון משמעותי
יחסי אנוש מצוינים, יכולת הנעה, ראיה מרחבית, כריזמה, ראיה מערכתית.
מיומנויות הדרכה ויכולת עמידה מול קהל.